اس ام اس های بسیار جدید با موضوع شارژ رایتل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 26 تير 1394
بازدید : 1137
نویسنده : اس ام اس
عمس پست

به غضنفر ميگن چرا باســنت ايقدر بزرگه ؟ ميگه : خدا بيامرز مادرم به جای اينكه پودر بچه بهم بزنه پکینگ پودر ميزد ! دنیا ۳ رکن داره :۱) اصلا عاشق نشو۲) اگه عاشق شدی واسه معشوقت بمیر۳) و اگه مردی خاک بر سر بی جنبت

اس ام اس رایتلی باحال

زنگ زدم خونه خالم سلام احوال پرسی کردم ودیدم مثه ادم تحویلم گرفتن منم هیچی نگفتم. اخرش گفتم امروز میاید خونمون؟ برگشته میگه شما؟ گفتم ستارم خاله! گفت وای خاله توییییییی؟ ببخشید اصلا ندیدمت! ندیدم؟ پشت تلفن؟ مسولا رسیدگی کنید مردمو جو سنگین رایتل گرفت شارژ رایتل رفتم یه سیمکارت رایتل خریدم ایرانسل بهم اس داده :فکر نمی کردم بهم خیانت کنی! واست متاسفم! بای

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

زنگیدم به یکی که رایتل داره گفت :مشترک مورد نظر در دسترس نیست! بعد ۱۰دقیقه اس اومده که دوست عزیز که با مشترک رایتل تماس گرفتی الان در دسترس است! اینکه از الان اینجوریه کم کم میگه مشترک مورد نظر با امیر رفته کافی شاپ، نیم ساعت دیگه هم میرن سینما!

رایتل و ایتور

یه دفعه یه آبادانیه تو بیابون گم میشه ، و داشته از تشنگی میمرده .... خلاصه هی میگفته آب آب آآآآآ آب .... یه دفعه میرسه به یه چشمه دستاشو میزنه تو آب میکشه به موهاش میگه آخیــــــــــش ، وُلک راحت شدم تیپ موهام خراب شده بود داشتم میمردما خرید شارژ رایتل از یه نی نی میپرسن عشق یعنی چی ؟ میگه (بچونه بخون) ینی بزالی اونم از چیسپ و پفتت بخوله ولی فقط تو تا دونه ! پيكانی با شماره پلاک تهران ص از چراغ قرمز رد میشه ، پليس که غضنفر بوده آژير كشان دنبالش می افته و پشت سرهم داد می زد : تهران صلی الله عليه و آله بزن كنار




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

غیر فعال شد !






RSS

Powered By
loxblog.Com